Belépés
nyaralásunk!
... ebédlés volt. Utánna már csak ha v.kinek v.mi gondja volt akkor álltunk meg. Végül fél hat környékén megérkeztünk a Bucsin--tetőre (1200 m magasba) ott volt a szállásunk!
Második napunkon az utunk a környéken található sóbányához vezetett (parajd).
Lementünk busszal, de ahogy lentebb értünk egyre hidegebb lett, tehát nem ártott melegen öltözni! A bányában szétnéztünk, ka...
Semmi se tökéletes II.
... alapvetően jó hangulatban néztük a tüzijátékot (már ami maradt belőle). A történethez hozzá tartozik, hogy Kedvesemmel vihar- és esőmániások vagyunk (én legalábbis tuti), ráadásul az összejövős napunkon is épp esett a várban... :-)

Ami betette a kiskaput: elindultunk hazafelé, fel a palota elé, majd a lépcsőhöz, ami a sikló előtti térre visz. Itt tűnt csak fel, hogy a M...
2007. március 12.
...2007. március 12. - Tizenhatodik nap /Hétfő/

Ma reggel korán keltem, mivel megbeszéltük Atival és Dávidkával, hogy emegyünk egy kis városnézésre, az utolsó teljes szabad angliai napunkon. Reggel villám gyors lekváros kenyér reggelire, majd pakolás a táskába, és indulás.
Waterlooi állomáson találkoztunk 11 óra után pár percel, majd első állomásunk egyből a London-Eye...
Cahersiveen
A Kerry félszigetre késő délután keltünk útra, de mivel szorított az idő, tudtuk, hogy már ott kell töltenünk az éjszakát, hogy aztán másnap - utolsó napunkon - megnézhessük, hogy itt mit alkotott a természet.

Elhaladtunk a Dingle félsziget mellett, amely már kezdett felhőkbe burkolózni és a killorglini körforgalomban tettünk még egy kört, ennek a kecskebaknak a kedvéért...
igazi karácsonyi hangulat.....
..........volt a suliban az utolsó tanítási napunkon, a szünet előtt, csütörtökön!!!

Ezt a 3D lézerrel gravírozott angyalkát kapták üvegtömbbe vésve, megvilágító talppal a tanárok:

Kiborít a munkahelyed?
... valószínűséggel marad a munkahelyén.

Mi van, ha a főnök volt a probléma?

A kilépés előtt mindenképp érdemes tájékozódni arról, hogy kivel fogunk elbeszélgetni az utolsó napunkon. Ha a főnök tartja a kilépő interjút, de pont vele voltak súrlódásaink, akkor érdemes lehet inkább a HR-esekkel egyezkedni, hogy velük legyen a megbeszélés.

Egy ilyen "össz...
ha keresztre feszítenek
sem hiszem....
másképp is lehetett volna
hogy a mi napunkon ne legyen torta
hogy ne súgd fülembe a szót
hogy ne tudjuk mind ketten a valót
hogy sorsunkban ne legyen ennyi közös
hogy még a perc és óra is kötött...
Vas Katalin:Minden
... vagy....Mindenem....
Elrendelte ezt az ég.....
hogy mi találkozzunk még
véletlenek nincsenek
ha keresztre feszítenek
sem hiszem
másképp is lehetett volna.....
hogy a mi Napunkon ne legyen két torta
hogy ne súgd fülembe a szót
hogy ne tudjuk mindketten a valót
hogy Sorsunkba ne legyen ennyi közös
hogy még a perc és óra is kötöt...
A mágus útja: negyedik lecke
... állapotában. Az egyszerű létezésnek ez az állapota meg-megismétlődik a nap során. Csak kevesen veszik észre, mert szokásaink alapján a gondolkodási folyamattal azonosulunk, s az is végighúzódik a napunkon. De valójában nem az vagy, akire gondolsz. Nehezen hihetőnek találod ezt, pedig a fejedben lakozó gondolatok nem tartoznak hozzád. A nevedhez, a felvett szerepeidhez tartoznak. H...
Stonehenge
Negyedik napunkon nekivágtunk a Portsmouth felé vezető útnak, de útközben szerettük volna megnézni a világ egyik legrégebbi őstörténeti emlékét, Stonehenge (sztónhendzs)-t.

Zotyának csak annyit mondtunk, hogy valami érdekességet fog látni és amikor megérkeztünk, akkor elég lekicsinylően jegyezte meg, hogy "Ezeket a köveket...
Bíró András Zsolt beszámolója
... család él ebben a városban, akik az utóbbi évtizedekben a munkalehetőség miatt költöztek be a környező vidékről.

A szerencse mellénk szegődött, mert a második arkaliqi napunkon megismertük Kurmangazi Sokpituli-t, aki a Megyei Elektromos Vállalat vezérigazgatója és mellesleg madjar, a törzs vezetőinek tagja, az egyik legjobban megbecsült ember a vidéken. Kurmangazi...
Lehetne még egy szabadnapom
... még egy szabadnap ezen a hétvégén, amikor tényleg pihenéssel telne el a napunk. Nem feltétlen ágyban akarjuk tengetni a napunkat,de nem kiszabott feladatokkal, mint ezen a két hétvégi napunkon.Nekem még vasalnom is kellene, de a délelőtti kátyúbetemetési fizikai munka után kicsit regenerálódnom kell, nem tudom hogy szedem össze magam. Józsi szeretett volna délután még kimenni ...
Boldog Anyáknapját.
Boldog Anyáknapját kivánok minden kedves barátomnak és látogatómnak.
Sok szeretettel üdvözlök mindenkit ezen a szép napon.A mi napunkon!!
Irmuska

Jó reggelt kedden!
Jó reggelt kívánok mai szép napunkon minden kedves látogatómnak!!

jó pihenést
... sokat, és barnulj le szépen.
Maminek ezek a napok nagyon nehezen fognak telni. A nappaliban otthagytam az asztalodon a papirt, és a ceruzákat, meg a széket, ahogy te hagytad itt utolsó napunkon.
Ma pakoltam el a ruhácskáidat, amikkel megleptelek. Mindent megpusziltam és megöleltem, mintha te lennél.
Remélem ha megjöttök sokat fogsz maminak mesélni. huuuuuuuu egyszer...
Óda
... az ösztönnek, mitől e porhüvely
úgy reszket, mint bűnös, kit tettenértek;
az első érzelemnek
tört emlékezetemnek,
mely legyen úgy, ahogy:
napunkon ez a fény-forrás ragyog,
látóvá ez a vezér-fény nevel,
ez ápol s véd minket, s a zajos évek
az örök Csöndben úgy suhannak el,
mint kurta perc: az igazság felébred,
A nap igéje!
... énekeit, és a mi új énekünket majd a jövő nemzedék énekeli tovább. Misszió is, érték és még annyi minden; de a lényege, hogy...
Máltai kereszt
... szokásostól eltérően.
Az első fél nap után, egyre jobb lettem, néha még az irányjelzőt is megtaláltam, s kezdtem nem gondolni arra, hogy fordítva közlekedek. Valettába mentünk első autós napunkon, Sliema-ban volt a szállásunk. Óvatosan a város szélén megálltam, kerülve a nagyobb bajt, majd besétáltunk a városba; mire besétáltunk, illetve kisétáltunk, akkora jöttünk rá, hogy...
Kappadókiai barangolások....
... vájták.

Nem véletlen tehát, hogy kalandozásainkat e vidéken folytatjuk, sorra látogatva a páratlan csodákat. Első napunkon a föld alá ereszkedünk, hogy bejárjuk Kaymakli föld alatti városát, majd buszunkkal a Melendiz-hegység hágóin átkelve szemünk elé tárul Ihlara-völgy bejárata. Lenn a ...
Azori szigetek Atlantisz volt
Vista hírek

Azori-szigetek: a természet szanatóriuma

Szerző: Farkas Anita/Világjáró

Van egy vulkanikus szigetcsoport az Atlanti-óceán közepén, valahol félúton Európa és Amerika között. Egy különös vidék, ahol a helyiek szent meggyőződéssel ápolják a legendát, miszerint földjük hajdanán a rejtélyes Atlantisz része volt.
1 2 3
Címkék: Bíró András Zsolt, Boldog Anyáknapját, Kurmangazi Sokpituli-t, Megyei Elektromos Vállalat, Farkas Anita, mágus útja, környéken található, bányában szétnéztünk, történethez hozzá, összejövős napunkon, sikló előtti, utolsó teljes, killorglini körforgalomban, utolsó tanítási, szünet előtt, főnök volt, kilépés előtt, utolsó napunkon, főnök tartja, kilépő interjút, egyszerű létezésnek, állapota meg-megismétlődik, gondolkodási folyamattal, fejedben lakozó, felvett szerepeidhez, világ egyik, utóbbi évtizedekben, munkalehetőség miatt, környező vidékről, szerencse mellénk, második arkaliqi, törzs vezetőinek, egyik legjobban, szabadnap ezen, délelőtti kátyúbetemetési, szép napon, napok nagyon, nappaliban otthagytam, első érzelemnek, fény-forrás ragyog, vezér-fény nevel, zajos évek, örök Csöndben, igazság felébred, jövő nemzedék, város szélén, nagyobb bajt, páratlan csodákat, természet szanatóriuma, vulkanikus szigetcsoport, különös vidék, helyiek szent, rejtélyes Atlantisz, kalandozásainkat, vezérigazgatója,